czwartek, 17 stycznia 2013

Rozdział 3



 Ok moi drodzy.. 89 wyświetleń ;o jak na opowiadanie.. dziwnej treści to dużo xd Mam nadzieje że ten rozdział też sie wam spodoba :3

Następnego dnia na polskim pani kazała dobrać się w pary i zrobić projekt. Co to kurwa ma być ?!
Rozejrzałem się po klasie i zobaczyłem, że chyba wszyscy już kogoś znaleźli. Myślałem, żeby robić projekt z Avril, ale ona już kogoś znalazła. Kiedy tak siedziałem, ktoś pojawił się nad moją ławką. Był to jakiś(mówie jakiś, ponieważ imienia nie pamiętam) czarnowłosy chłopak.
-Siemka Gerard, ja jestem Frank-przedstawił się-Masz z kim robić projekt?
-Nie-odparłem
No i zgadaliśmy się na temat projektu. Szok! Kto by pomyślał, że ktoś odważy sie do mnie podejść ?!
Ten Frank wydaje sie nawet spoko. On też tak troche wygląda jak emo. Znaczy ja nie wyglądam na emo, to tylko zdanie innych.
Kiedy lekcje się skończyły i wracałem do domu, dogoniła mnie Avril.
-Mieszkasz gdzieś w okolicy?-spytała
-Kojarzysz tą pizzerie która niedawno się paliła?-przytaknęła głową więc kontynuowałem-No to ja mieszkam kilka domów od niej
-A ja niedawno się przeprowadziłam i mieszkam mniej więcej tam-pokazała palcem
Zapadła niezręczna cisza. Miałem nadzieje, że szybko wymyśli jakiś temat do rozmów, żeby nie pomyślała że jestem nudziarzem. I wtedy zdarzyło się coś czego sie kompletnie nie spodziewałem.
-Gerard?-zawołał ktoś
Odwróciłem się. Mikey. Podszedł do nas. Spojrzał na mnie znacząco a potem na Avril.
-To jest mój brat Mikey, a to moja koleżanka z klasy Avril-przedstawiłem ich sobie
-Miło mi cię poznać-uśmiechnął się Mikey -No to ja już będe szedł. Mam korepetycje z chemi. Do zobaczenia.
Mikey i korepetycje z chemi? Ten to umie skłamać.
-Masz jeszcze jakieś rodzeństwo?-spytała Avril
-Nie, a ty?
-Ja mam brata i siostre. Obydwoje młodsi.
Odprowadziłem ją do domu. Kiedy wróciłem do domu Mikey oglądał telewizje.
-No no, Gerard-uśmiechnął się-Twoja dziewczyna?
-Nie. Ale jest cudowna-uśmiechnąłem sie
-Dziewczyna, która nie uważa cie za szajbusa, emo, pedała, debila i tak dalej.. człowieku ożeń sie z nią!

1 komentarz: