wtorek, 26 marca 2013

Notatka :3

Jak już pare razy wspominałam, myśle że to koniec.
Nie mam co opisywać (było to widać już w poprzednim rozdziale. Ślub Gee i Franka? Really?)
Bloga nie usune, ani nic...
I mam do was pytanie (o ile ktokolwiek to czyta ;o)...
Chcielibyście jakieś nowe opowiadanie, albo jakieś króciutkie historyjki? Mogą być o czymkolwiek xd Ja lubie pisać, więc dla mnie to będzie przyjemność ;3
Więc jeżeli ktoś ma jakieś życzenia, to piszcie-postaram sie je spełnić :D
Póki co, będe pisała drugie opowiadanie : Na Na Na Na
Rzucajcie swoimi pomysłami ;D
Pozdrawiam ^^
A no i ten tego, mam strasznie dużo wyświetleń jak na taką beznadzieje xd

1 komentarz:

  1. Ja chce ! One shoty i może jakieś dłuższe nowe opowiadanie , co ty na to , na pewno przeczytam XD czekam ^^

    OdpowiedzUsuń